IDEAL
EKSTREM TNZ

Debora Grilj

TNZ (trebuh, noge, zadnjica)
vadba, več kot aerobika...


TNZ je vadba s poudarkom na cardio treningu, na vajah za krepitev in oblikovanje trebušnih mišic, nog in zadnjice. Cilj vadbe je oblikovati in učvrstiti telo, izboljšati splošno telesno pripravljenost, zmanjšati procent telesne maščobe in dati mišicam lepši tonus...predvsem, pa je cilj se počutiti dobro in fit.



Aerobna vadba je bistvenega pomena za doseganje ali ohranitev “kondicije” srca in ožilja. Poskrbi za hitrejše bitje vašega srca, povzroči znojenje in vam omogoča, da skurite veliko kalorij v kratkem časovnem obdobju. Priporočljivo je, da tedensko namenimo vsaj 150 minut aerobni vadbi.

Aerobna vadba in trening za moč sta potrebna za celotno telesno kondicijo, vendar pa ima vsaka oblika vadbe drugačen učinek na telo. Namen treninga za moč je povečanje mišične moči, velikosti in gostote mišic. Sklece, počepi, izpadni korak in trebušnjaki so primerne vaje za trening moči. Na splošno te vaje trajajo krajše časovno obdobje in lahko vključujejo uporabo uteži ali drugih orodij upora. Aerobne vadbe so vadbe, kjer se kalorije kurijo hitreje, povečujejo vaš srčni utrip in ga ohranijo dvignjenega za čas trajanja treninga. Aerobna vadba ne samo da pripomore k izgubi teže, ampak ima tudi vrsto dodatnih koristi.
Najpomembnejša korist aerobne vadbe je, da krepi najpomembnejšo mišico v telesu: naše srce.Aerobna vadba poskrbi za zmanjšanje visceralne maščobe, skrite znotraj vaše trebušne stene. Epikardialna maščoba, ki je del visceralne maščobe, obdaja naše srce in vitalne organe ter povzroča manj učinkovito delovanje le-teh. Povečuje tudi tveganje za nastanek številnih bolezni. Sladkorna bolezen tipa 2, bolezni srca, bolezni žolčnika in nekatere vrste raka se lahko razvijejo zaradi odvečne visceralne maščobe. Edini naravni način za odpravo visceralne maščobe je z aerobno vadbo. Zaradi količine kalorij, ki jih lahko pokurite z aerobno vajo, vam ta oblika vadbe pomaga obdržati vašo težo pod nadzorom. Kurjenje več kalorij, kot jih porabimo, je bistvenega pomena pri zmanjševanju odvečne teže. Aerobne aktivnosti omogočajo, da porabite veliko kalorij v kratkem časovnem obdobju.
Redno ukvarjanje z aerobno vadbo povečuje vzdržljivost, kar privede do tega, da boste lahko počasi podaljšali dolžino treninga in tako še bolj kurili kalorije. Predvsem, pa se po aerobni redni vadbi posledično zelo dobro počutite in ohranjate zdrav duh v zdravem telesu.
Povsem preprosto bi lahko dejali, da so aerobne aktivnosti tiste, ki zahtevajo veliko vzdržljivosti in pri katerih je pomembno delo, ki ga opravi srčno žilni sistem, saj ta vrsta vadbe ne more potekati brez pospešenega vdihovanja zraka – mišice pri njej namreč potrebujejo veliko več kisika kot sicer, saj z njegovo pomočjo pridobivajo energijo. Anaerobne aktivnosti pa ne zahtevajo, da ste fit na primer na področju teka, temveč skrbijo za krepitev mišic in tudi povečanje mišične mase brez potrebe po pospešenem dihanju oziroma po dodatnem kisiku. Razvija se moč, ki je zadovoljiva bolj na »kratke proge«, kakršno potrebujejo na primer dvigovalci uteži. A zadeva dejansko ni tako preprosta: tudi pri teku lahko govorimo o teku, ki je aeroben, torej vzdržljivosten, zanj pa je značilno, da traja dlje. Ločimo pa tudi tek, ki je anaeroben, torej tek »na moč«, kot je na primer šprint. Da gre za popolnoma različna športa lahko ugotovimo že iz same postave športnikov: šprinterji spominjajo na bodibilderje in imajo precej veliko mišično maso, pri tekačih na dolge proge pa so mišice manjše, a bolj vzdržljive.
Aerobna vadba terja za ustvarjanje energije v mišicah kisik, anaerobna vadba pa porablja druge snovi v telesu, zato se telo, glede na to, kakšno vrsto vadbe izberemo, razvije drugače – ali pridobivamo mišice, ki se krčijo hitreje, ali mišice, katerih vlakna se krčijo počasneje. Za kakšno vrsto vadbe gre, lahko pri vsakem športu hitro ugotovimo glede na to, kako se nam pri njej pospeši gibanje oziroma kako se spremeni srčni utrip. Hitrejši, kot je, več kisika se s krvjo prinaša do mišic.

Za rekreativne športnike je najboljše, če se obe vrsti vadbe kombinirata. Aerobna vadba krepi zmogljivost pljuč in srca, izboljšuje cirkulacijo in znižuje krvni pritisk, povečuje število krvnih celic, deluje protistresno, zmanjšuje tveganje za diabetes in krepi mišice, prav tako pa se pri njej izredno dobro porabljajo maščobe. Pri anaerobni aktivnosti pa izboljšujemo kratkotrajno moč, eksplozivnost in pogosto tudi reflekse, predvsem pa oblikujemo večje mišice.

Za zdravje telesa in tudi lep videz sta potrebni obe obliki vadbe, saj moramo biti tako vzdržljivi kot močni. Zlasti je to pomembno, kadar želimo oblikovati svoje telo – pri tem najprej poskrbimo, da se znebimo odvečne maščobe, za kar je koristna aerobna vadba, nato pa moramo poskrbeti še za to, da bodo mišice imele dober volumen in bo koža preko njih napeta, kar lahko veliko bolje dosežemo z anaerobno vadbo. Pr tej lahko namreč precej bolj ciljno izberemo vaje (na primer za roke, za trebuh, zadnjico ali noge), poleg tega pa je učinek tudi veliko hitrejši, kot če bi skušali mišice okrepiti na primer s tekom.

Sicer pa ne pozabite glavnega pravila za oblikovanje telesa – ne glede na to, kakšni vadbi se posvečate: mišice potrebujejo pred vadbo in po njej prava hranila. Zdravo prehranjevanje je zelo pomembnega značaja tako za zdravje, kot za počutje.

NEKAJ UTRINKOV
ONLINE TRENINGOV


 

Mesečna

ONLINE VADNINA

35,00 €

NA MESEC

- ONLINE DOSTOP DO TRENINGOV, KREPITVENIH IN RAZTEZNIH VAJ




ZANIMA ME

Idealna priložnost za darilo vam ali vašim bližnjim:

IDEAL EKSTREM
TNZ (trebuh, noge, zadnjica)


Debora Grilj

Moje ime je Debora Grilj in sem osebna trenerka. Skupinske vadbe vodim že 18 let... zaradi covid situacije sem se odločila, da svoje znanje in veselje nadaljujem on line, ker mi je trenutno vodenje v živo onemogočeno. Pravijo, da se moramo v takšnih situacijah znati prilagajat, zato sem se odločila v to smer, da me nič oz. nas ne sme ustaviti.

Vsaka izmed vas ima možnost se povezati z mojimi treningi, potom mojega osebnega youtube kanala, kjer ti bo omogočena povezava na moje aerobne in anaerobne treninge oz. vadbe...pred tem, pa moraš izpolniti osebni obrazec ter izvesti elektronsko plačilo v višini 35 eur/mesec...kjer boš lahko imela DOSTOP do vseh rubrik vadb (za naprej in za nazaj) za en mesec. Vsak teden znova, bom 3x tedensko objavila nove treninge.


PIŠITE IN
KONTAKTIRAM
VAS NAZAJ


    WordPress Video Lightbox Plugin